nedjelja, 25. siječnja 2015.

Kruščići :)

Sastojci: 
400 grama MIXB Schär bezglutenskog brašna (po potrebi dodat još brašna),
 tople vode 200ml,
1čajna žličica soli,
2 čajne žličice psylliuma 
Sastojci za pripremu svježeg  kvasaca:
 1 čajna žličica šećera,
150 ml toplog mlijeka,
1 čajna žličica  MIXB Schär bezglutenskog brašna,
20g svježeg kvasca
Priprema: 
 Za kvasac: 
 Ugrijati mlijeko i u mlijeko  staviti kvasac 1 čajnu žličicu šećera, i 1 čajnu žličicu brašna promiješati  pustiti da se kvasac digne ostaviti na toplom.
Priprema
 Za kruh: 
Kad se kvasac dignu o umiješati ga u brašno, sol, i psyllium dodat toplu vodu  sve umjesiti u  glatko čvrsto tijesto.
Ostaviti da se diže na toplom bar sat vremena.
Zatim kad se tijesto diglo oblikovati malene kruščiće zamastite ruke da možete raditi oblik,stavite u kalup i zareži te par puta ukoso.
Ostavite da se još malo dignu kruščići bar pola sata na toplom pokrite krpom.
Kada su kruščići spremni stavite ih u zagrijanu pečenicu na 200 stupnjeva i peči 30 do 35 minuta.
Za boju možete premazati s jajem da dobiju lijepu zlato žutu boju.

Dobar tek! :)
! :)

2 komentara:

  1. Mislim da bi kruh bio mekaniji da se peče nakon šta se prvi put digne, jer bar meni, drugi put se manje digne i bude malo tvrd sutra dan. I to me smeta šta nikako nemogu postići mekoću kruha, tj jedino ako ga pečem u kalupu u pečnici bude ok. Inače mi brašno izgleda zahtjevno,jedino tjestenina bude super. Krafne nemaju onoliko tijesta kao klasične, keksiči budu tvrdi, kore budu ajde ok,ali kao da mi nešto fali. Šta mislite??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj savjet je da probate koristiti psyllium on daje mekoću i rahlost kruhu odličan je za izradu bezglutenskog kruha.Što se tiče keksi predlažem Hammer Muhle svijetlo bezglutensko brašno možete vidjeti u mojim objavama keksi-ča da sam koristila to brašno.Hm,krafne mislim da do njih je stvar kako ih umijesite tako i kruh nažalost naše brašno je zapravo osjetljivo ja kažem cendravo ehehehhe,vjerujte mi nakon nekog vremena kad ga upoznate bit če sve lakše i ukusnije i neće vieš faliti ono nešto! Ja se ispričavam tek sam sad vidjela post! :)

      Izbriši