subota, 5. rujna 2015.

Cvjetići

Sastojci:
 
300 grama MIXB SCHAR bezglutenskog brašna
( po potrebi dodat još brašna),
1 prašak za pecivo
6 jušnih žlica mlijeka
(u mom slučaju bez laktoze),
2 jaja,
5 jušnih žlica ulja,
1 čajna žličica soli,
250 grama posnog sira
( u mom slučaju bez laktoze),


Priprema:
 
Pomiješate sir s mlijekom,uljem,i jajima dodate sol te dodate brašno pomiješan s praškom za pecivo umijesite tijesto od navedenih sastojaka.
Stavite tijesto na pobrašnjenu podlogu i razvaljate na debljinu od 5 do 6 mm.
Uzela sam modlicu u obliku srca te sam radila oblik,
srca sam spajala po 4 te sam ih kasnije premazala jajem kad sam ih složila u kalup.
Ja sam ih malo još posolila ali ideja stavite si sezama,
 ili nešto drugo što volite sira malo još gore mislim da bi moglo biti jako fino.
Peći na 180 stupnjeva 15 do 20 minuta 
(ovisi o jačini pečenice).
Mekani su jer sir u njima daje baš fino prhko tijesto baš sam zadovoljna. 
Dobar tek! :)

Nema komentara:

Objavi komentar