četvrtak, 17. prosinca 2015.

Krekeri sa sirom

SASTOJCI:

– 2 jaja,
– 250 g Schar Mix B bezglutenskog brašna (po potrebi i malo više)
– 50 g maslaca (sobne temperature)
– 150 g krem sira
– pola vrećice parmezana
– sol
– začini po želji (ja sam stavila kurkume i ružmarina)



 PRIPREMA:


Od navedenih sastojaka umijesite čvrsto, a glatko tijesto.
Razvaljajte ga na pobrašnjenoj podlozi, ne pretanko, na debljinu 4-5 mm pa oblikujte krekere.

Ja sam koristila kalupić za rezanje keksa, ali možete i čašicom, da dobijete okrugle krekere.
Slažete ih u kalup obložen papirom za pečenje.
Lagano izbodite vilicom rupice po krekerima.

Pecite ih 12 minuta na 180 C, dok ne dobiju lijepu zlatnožutu boju.

Dobar tek! 













4 komentara:

  1. Iz zdravstvenih razloga pitam: da li je moguće i u kojem promeru zameniti to bezglutensko brašno pravim kokos brašnom? Unapred hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bi onda jaja povećala jer kokos brašno jako upija 4 jaja,
    ostavite ovu količinu brašna jer ovo budete isprobavali mislim da bi moglo biti jako dobro :)
    Svakako probajte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko dugo mogu da stoje? da li su pogodni da se ponesu na put za prvu pomoć?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu do tri dana najviše sadrže jaja pa mislim d anebi bilo baš dobro duže.
      Inače krekeri nisu izgubili okus niti da su se promijenili.
      Ja sam ih nosila na put meni su bili baš uredu,
      često ih radim stoje mi u kutijici nemam problema sa tvrdoćom.

      Izbriši