petak, 1. travnja 2016.

Quiche my way :)


 Sastojci: 
120 grama maslaca
(bez laktoze koristila, sobne temperature),
3 jušne žlice jogurta ili vrhnja po želji,
1 jaje,
50 grama tapioke
(oboljeli od celijakije isključivo deklariranu tapioku gluten free)
100 grama Hammer Muhle bezglutenskog brašna,
100 grama MIX B SCHAR bezglutenskog brašna




Priprema:
Od navedenih sastojaka umijesiti  čvrsto a glatko tijesto.
Ja  nisam tijesto razvaljala nego sam ga rukama oblikovala u kalupu promjera 26 cm.
Napravila sam nadjev od špinata,piletine koju sam na rezala na trakice.
 Dodala još parmezana i naribanog sira te jaje, začine i jogurt u nadjev.
Nadjev ide u sredinu.
Možete prije nego stavite piletinu u nadjev malo je u tavici ispeći ako želite.
Vi sebi napravite nadjev po želji po onom što volite.

Pekla sam na 200 stupnjeva, 25 do 30 minuta to ovisi o jačini vaše pećnice.



Nema komentara:

Objavi komentar