petak, 24. lipnja 2016.

Bezglutenske tortilje




                                                                             


   Sastojci:
350 grama MIXB SCHAR bezglutenskog brašna,
3 jušne žlice ulja,
sol
(količina po želji),
200 ml tople vode



Priprema:
Od navedenih sastojak umijesiti tijesto ostaviti da odmori kratko.
Zatim podijeliti kuglice (dobila sam 13 tortilja).
Da bi vam tortilje iz gledale lijepo okruglo ja si pomognem.
Uzmem poklopac sa ravnim dnom i pritisnem svaku kuglicu.
Zatim razvaljam sa valjkom.
Ide bez problema skroz tanko valjanje.
Peći na umjerenoj vatri sa par kapi ulja na tavi za palačinke.
Brzo su gotove okrenite ih sa svake strane da dobiju lijepu boju.

                                                                       


Ideja za tortilje:
Ja sam napravila tortilja pitu.
Slagala sam  tortilje u kalup i u sredini,
 stavila nadjev od piletine,vrhnja, sira.
Prije svega piletinu narezanu na trakice malo ispecite,
i dodajte začine koji vam odgovaraju.
 Na kraju sam naribala još sira i parmezana te složila rajčicu.
Nadjev neka bude po vašem ukusu,
sredinu možete puniti sa onim što volite.
Zatim sam za pekla na 200 stupnjeva,
 kratko jako 10 minuta. 

Dobar Tek!  :)



                                                                                         


Nema komentara:

Objavi komentar