subota, 17. lipnja 2017.

Palačinke od lješnjakovog brašna (gluten free, grain free)


Lješnjaci su meni zaista najdraži za konzumiranje obožavam ih u večernjim satima grickati.
Probala sam mnoge verzije slastica sa lješnjacima u kolačima, keksima a domaći namaz od lješnjaka mi je favorit.
 Lješnjaci sadrže veliki izvor vlakana i magnezija. 
Zato slobodno između obroka uzmite šaku lješnjaka koji će vas zasititi i moram priznati,
da su jako zdrava navika.
Mljeveni lješnjaci mogu u potpunosti zamijeniti brašno u kolačima što sam više puta probala i zaista se pokazalo kao odlična zamjena za kolače bez brašna.  
Došla mi je želja da napravim palačinke od lješnjakovog brašna inspiracija je sa bloga 
  Only Taste Matters  (hvala) te sam ih odlučila probati uz svoje male izmjene recepta.


                                                              
  

     
SASTOJCI: 

- 85 g brašna od lješnjaka
(kupila ovdje: GlutenBio)
- 55 g Farabella tapioke
(kupila ovdje: GlutenBio )
- 4 jaja (odvojiti bjelanjke od žumanjaka)
- med (količina po želji)
- 240 ml kokosovog mlijeka (iz konzerve)



                                                                          



PRIPREMA: 

Jaja nakratko (desetak minuta) staviti u toplu vodu, da palačinke budu prozračnije i rahlije.
Zatim odvojiti bjelanjke od žumanjaka i istući čvrst snijeg (uz par zrnaca soli).

Izmiksati žumanjke, med, brašno, tapioku i mlijeko, pa zatim pažljivo umiješati trećinu po trećinu snijega od bjelanjka.
Stavljati manju količinu smjese na zagrijanu tavu i malo razmazati palačinku. Peći oko 2 minute sa svake strane.
Poslužiti s umakom od čokolade i lješnjaka.


Dobar tek! 

Broj komentara: 7:

  1. Koja divna ideja za moje dete koje je odlučilo da bude gluten free. Ide u folder sa receprima koji će obavezno na trpezu. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kata obavezno mu napravite sigurno bude oduševljen stvarno su fine.😊

      Izbriši
  2. Volim palačinke u svakom obliku.
    Nego...čime mogu da zamenim tapioku? Nisam je nikada probala, a mislim da je u mom malom mestu i nema da se kupi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragana teško da ima zamjene za nju ja sam već mijenjala arrowroot sa tapiokom ona je najsličnija njemu.Pa pokušajte tapioku negdje nabaviti ona pomaže u lijepoj strukturi palačinki da budu rahlije i prozračnije.

      Izbriši
  3. Volim palačinke u svim varijantama. Moraću da sačekam da pronadjem tapioku kako bih ih isprobala. Jedva čekam. Izgledaju odlično!

    OdgovoriIzbriši
  4. Palačinke mogu jesti svaki dan 😊 ove zvuče savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Brašno od lješnjaka?! Mislim da ga moram definitivno nabaviti jer ove palačinke izgledaju fantastično. Sva ta čokolada na vrhu... baš me mami :D Njam!

    OdgovoriIzbriši