utorak, 18. srpnja 2017.

18 bezglutenskih delicija, slane i slatke




                                                                   


Svaki moj post je za mene velika radost koju kroz recept dijelim s vama. 
Ovaj post je i više od toga, jer mi je velika čast i zadovoljstvo predstaviti ne jedan već 
18 bezglutenskih recepata koje su za vas sa svojih blogova odabrali moji dragi kolege blogeri. Slano, slatko, kremasto, miješano ili mućeno. Deserti (da krenemo od najslađeg), glavna i sporedna jela, grickalice, u ovoj je zbirci od svega pomalo, sklopiti fini bezglutenski meni. 

 
Nadam se da će vam se ova prekrasna zbirka svidjeti, nadam se da ćete u receptima uživati poput mene i da ćete pronaći nešto i za sebe. 



                                             1.Galetta s marelicama,Bezglutenska radost





                                       
                                         2.  Mufini sa čokoladom,Bezglutenska radost 


               
             
                                      3.Bezglutenski krekeri sa sjemenkama,Mirisna teka 





 




                                          
                    5.Čokoladne zobene pločice od kikiriki maslaca Natalie's Food & Health


                                    
 
  6. Torta od kokosa, vanilije i bobičastog voća, Chiarin tanjurić  


                                                      
 
7. Farinata sa maslinama, ružmarinom i tucanom paprikom, Nešto kipi-ništa strašno 


                                     
                                                  8. Kolač sa višnjama,Katin špajz 


                                    
                 9.Orange cake with cornflour and almonds, Vanilla&Staubzucker / Aleksandra Gorek


                                                                                                                                                                                            
                           
                                            10.Jednostavni mafini od tri sastojka,Recepttura



                               
              

                           11.Kolač od sira i badema (ili oraha), Marina kuharica za male i velike


             
                  
                              12.Zapečeni patlidžani punjeni kvinojom, Strawberry Soup




                          

                             13.Prevrnuti čokoladni kolač bez brašna, Kuvarancije 



                                       
                               14.Čokoladna mousse torta sa kafom (bez brašna),Mystic Cakes
 




                           15.Lagani cheesecake s malinama i pistacijama,culinary postcards



                     
 
 16. Sirova zebra torta od kokosa i rogača, Foodoris





                                                        17.Kokos-kakao kolač,Mljac
    


  
                                 18.Almond butter chocolate chip cookies GF,Travelling oven



  
18 najljepših bezglutenskih recepata, mala zbirka koju su za vas, pomno odabrali moji kolege blogeri. Nadam se da ste uživali u prekrasnim fotografijama i dobili novu inspiraciju za svoje slastičarske i kulinarske pothvate! 


 Kako vam se sviđa zbirka? Pišite mi! A do tada, Lijep pozdrav!  Adrijana

3 komentara:

  1. Predivna kolekcija recepata! Toliko primamljivih fotki da ne znam šta bih pre probala... :D Čast mi je što se i moj receptić našao ovde! Hvala ti još jednom draga Adrijana. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo se okupili baš je predivan post.

      Izbriši
  2. Ajme kako lijepa kolekcija... sve izgleda apsolutno fantastično. Ne znam od kuda da krenem sa isprobavanjem :) Hvala ti puno što si uvrstila i moje čokoladne zobene pločice od kikiriki maslaca. Dijelim :*

    OdgovoriIzbriši