četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Brownies



                                                                    


SASTOJCI:

– 200 g čokolade (ja sam stavila s većim postotkom čokolade)
– 70 g šećera
– 150 g maslaca (bez laktoze)
– 4 jaja
– 150 grama Farabella brašna za kolače (kupila ovdje
glutenbio.hr )
– 1 čajna žličica praška za pecivo,
– 1 vanilin šećer (ja sam nastrugala mahunu vanilije),


                                                         


PRIPREMA:

Jaja, šećer i vanilin šećer pjenasto izmiksajte mikserom.
Na pari rastopite maslac i čokoladu, malo prohladite pa tek onda dodajte u smjesu s jajima. Na kraju uspite brašno i prašak za pecivo te sve još jednom dobro izmiješate.


                            


 Izlijte u manji kalup obložen papirom za pečenje. Odozgo još pospite sitno nasjeckanim komadićima čokolade. Utonut će u smjesu i biti dodatno slatko iznenađenje. Pecite na 180 stupnjeva 15 do 20 minuta (ovisi o jačini pećnice).Ja sam pekla u kalupu veličine 32 x 19 cm, a ispalo mi je osam lijepih velikih browniesa.
Ako vam je to malo, proporcionalno povećajte količinu sastojaka.

 Dobar Tek! 
                                   


Nema komentara:

Objavi komentar