srijeda, 20. siječnja 2016.

Moja bezglutenska tjestenina :)

  

Jedna od najvećih strasti mi je izrada domaće tjestenine. Obožavam tjesteninu, ali kupovna je skupa i nije mi bila ukusna pa sam odlučila napraviti svoju. 
Ne mogu vam opisati radost koju sam osjetila kad sam je prvi put umijesila i dobila željeni oblik. Bila sam tako sretna i zadovoljna da sam ciknula od veselja.




Nemojte se bojati izrade tjestenine jer nema boljeg okusa od domaće koju ste napravili svojim rukama.
Možete upotrijebiti i razne modlice, prilagodititi si debljinu tijesta kad ga razvaljate, puniti je raznim punjenjima koja volite, a uz dodatak povrća (špinata, mrkve…) možete napraviti i šarenu, koja osim što je ukusna i lijepo izgleda. Zaista je bezbroj mogućnosti. Stalno smišljam razne oblike tjestenine, da ne bude uvijek ista – to bi bilo dosadno. ;)

Tijesto možete umijesiti i u multipraktiku, a razvaljati pomoću mašinice za izradu tijesta, koja ima nastavak i za rezance (široke i uske).





Na blogu se nalazi mnogo recepata za domaću tjesteninu, a snimila sam i kratak video zapis kako je umijesiti.
Mnogi su je zavoljeli i to mi je baš drago jer zaista je neprocjenjivo kad sam pripremiš hranu koju jedeš.




Kuhanje, ljubav i zadovoljstvo: svaki dan to primjenjujem u svojoj kuhinji i trudim se prenijeti drugima putem fotografija i recepata jer me to čini sretnom.


Naravno, kad trebam skuhati nešto na brzinu, upotrijebim kupovnu tjesteninu.
Ako kupujete bezglutensku tjesteninu, preporučila bih vam Farabella tjesteninu – meni je zaista ukusna. Možete je kupiti u web shopu glutenbio.hr



Nema komentara:

Objavi komentar