nedjelja, 30. listopada 2016.

Čudo od badema i vanilije


#gostpost  by Petrunjela Gregorić  



                                                      

ZA BISKVIT:
Mjera čaša od 2 dcl
1 čaša mljevenih badema
1 čaša Schär mix B bezglutenskog brašna
1 jaje
3/4 čaše šećera
1 čaša mlijeka
1 dcl ulja
1 prašak za pecivo
1 velika žlica kakaa u prahu



 ZA KREMU:
2 pudinga od vanilije
6 žlica šećera
7 dcl mlijeka
20 dkg maslaca
Ukras:
5 dkg naribane tamne čokolade
                         

                                                                  



                                                                      



PRIPREMA:

Mikserom izmiksati šećer i jedno jaje, dodati sve ostale sastojke te miksati dok se sastojci ne prožmu. Smjesa je rijetka, ali takva mora biti jer je biskvit jako sočan.
Namastiti kalup, pobrašniti i uliti smjesu za biskvit. Staviti u zagrijanu pećnicu i peći 30 minuta na 180 stupnjeva.
Dobro pomiješati 2 pudinga od vanilije sa 6 žlica šećera i 10 žlica mlijeka (uzeti ih od 7 dcl mlijeka). Ostatak mlijeka skuhati i u vruće mlijeko dodati smjesu sa razmućenim pudingom i šećerom. Kuhati 2-3 min dok se krema ne zgusne.
Kad se krema ohladi, dodati 20 dkg maslaca sobne temperature i miksati dok se ne dobije fina krema.

Dobar tek! :)

                                                          

O MENI:


Moje ime je Petrunjela, po struci sam diplomirana pravnica, a u slobodno sam vrijeme instruktorica plesa.
Moja bezglutenska priča počinje 01.08.2015.godine kad sam konačno dobila dijagnozu celijakije nakon niza godina "lutanja" od liječnika do liječnika u potrazi za pravom dijagnozom i pomoći. Od tog trenutka sve se mijenja na bolje, ponajprije moje zdravlje. Ljubav prema kuhanju postoji još od malih nogu, kada sam kao djevojčica stalno bila u kuhinji i pomagala baki. Nakon uvođenja bezglutenske prehrane kuhanje je za mene postalo pravi izazov s obzirom da je trebalo naučiti raditi sa čitavim nizom novih i meni do tad nepoznatih namirnica. Danas, celijakiju smatram načinom života u kojem zaista uživam pripremajući razne bezglutenske delicije.


1 komentar: