srijeda, 1. veljače 2017.

Mramorni kolač




                                                         

                                                           


 Ovaj kolač me uvijek podsjeti na moju mlađu sestru.
Bio je među prvim kolačima koje je naučila raditi, pa su ga svi ukućani jeli vrlo često.
Kad bi je pitali: Koji ćemo kolač raditi?
Uvijek je to bio mramorni kolač  koji nam je sa puno ljubavi pripremila.
Iako smo se mi malo i umorili  od njega.
To je obitelj voliš je bez ikakvih predrasuda,mramorni kolač postao je zakon naše male obitelji. ;) 

 

 SASTOJCI:

 - 5 jaja
 - 80 g šećera
  - 80 g MixB brašna (Schar)
 - 1 prašak za pecivo
 - malo ekstrakta vanilije
- 30 g mljevenih lješnjaka 
- 2 jušne žlice kakaa 

   
 PRIPREMA:


Istući bjelanjke i sol u snijeg, zatim istući žumanjke sa šećerom da bude pjenasto i blijedo, dodati brašno,mljevene lješnjake  i vaniliju. Umiješati par žlica snijega da razrijedite mješavinu pa onda polako umiješati tu smjesu u snijeg, pazeći da ne istisnete zrak. 

Podijeliti smjesu na dva dijela izliti prvo žutu smjesu u kalup ja sam radila u kalupu
veličine 32 x 19 cm.

Zatim dio smjese koji ste odvojili umiješati lagano kakaa te prošarati po žutoj smjesi.  

Peći na 180 C oko 15-20 min po želji posipati sa šećerom u prahu.


Dobar tek!

Nema komentara:

Objavi komentar